Sidor

mars 23, 2009

BEST DAY - EVER

Iiiiiih ! :D
Ja , jag är glad , tro inget annat ^^ Dagen har varit den bästa på , JÄVLIGT LÄNGE . Mer tänker jag inte säga här (a) ^^
Aa , vi hade simmning idag på gymnastiken , och jag kan kyssa mitt högre betyg byebye ^^ , fy för den lee säger jag bara . Denna kroppen är inte gjord för att vara i vattnet ^^ Skoldagen slutade , aa vad ska man säga , WONDERFUL ^^ My god , du är bra på det ;O ^^ Och ja , jag vill ha en längre nästa gång ;)
Dock ingen step idag - lina var tvungen att besöka sjukhuset så jag var barnvakt . Den lilla tösen har förmodligen halsfluss , usch "/
Aaaa , idag är jag helt totalt utflippad - gillar denna dagen , SKARPT ! Längtar nästan lite till lovet (a) ^^


Uuuh , ja ni får tåla att jag är så här ibland ^^

I'm so high , so high up in the sky and nothing will break me down .
You got me ;*

( Kommer sakna dig )
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

;) <333

patricia sa...

Love is in the air (8) ;)<33

Goldenstarlights sa...

ABSOFUCKINGLUTLEY ;)<3