Sidor

mars 15, 2009

Dumma internet -.-

Ja , som sagt . HEJ , DET VAR ETT TAG SEDAN . Usch , jag ska lätt bo mitt inne city när jag flyttar nästa gång ! ÖRK för landet .

En snabb flukt över vad jag gjort denna fruktansvärt LÅNGA helg .
Fredag: Chillade sönder i skolan , fick omtyckt sällskap till bussen :) , blev övertalad om att sticka med till björket med Systern min , hem packade klart , körde till far , hej och evaj igen , hem till Emms , allmänt flumma sönder , tåg till Hässlehåla och in på dansgolvet - Tro mig , det är INTE min grej ^^ . Under kvällens gång hann vi skaffa oss ett antal skavsår och ömmande tår . Kan tala om att folket var en aning , vad ska man säga , DESPERATA - men de fick alla dissen av både mig och Emma . GO AWAY BOYS - här har ni ingeting att hämta ^^
Som sagt - Sjukt trevlig kväll - tack för det vännen ! Fler måste det bli - nästa fredag ? :)

Lördag: Sov över hos syster , stack iväg och tränade vid nio , hem vid ett . Bastun var sönder - och det tog nästan knäcken på mig kan jag tala om . ^^ Iaf , hela dagen gick ut på att hitta någonting att göra - utan resultat ^^ . Fördrev tiden med att bara göra , ingenting . Och ja , jag är nog världsmästare i det , en erfarenhet som en viss annan själ också delar ? ;) haha ^^
Och ja , det gick så långt att jag kollade melodifestivalen - Rätt låt vann ? I DONT GIVE A DAMN ^^ Efter film slumrade jag . På en lördag - Grattis Sandra xD

Söndag: Mnä , jag har inte gjort ett skit idag i heller ^^ . Men men , funderade faktiskt på att ta och gör någonting - vilket förmodligen kommer få samma resultat som igår . Aja ;)

( Hoppas för erat eget bästa att ni är frisk imorn - Patte och JJ ^^ )


Close - yet so far . Nästa gång ;*
HUGS & KISSES

4 kommentarer:

patricia sa...

DU KAN INTE på fullaste ALLVAR mena att du tyckte att OPERAFITTAN skulle vinna! SANDRA MOLNEGREN BERTMYR, nu sjönk du till BOTTEN av svikaredammen fy fan för dig! ;)

Men hör och häpna patty persson trotsar febern och beger sig till school imorn (finns även risk för att jag bara tar tyskan men jaja.. ändå!) jag väntar mig en bamsekram TROTS att jag bär hög smittorisk;)<3

Anonym sa...

tack själv gumman <3 dissen var fan naajs ;D vet inte om nästa fredag men vi får la se ;D <3

Anonym sa...

Jag kmr också imrn, om jag överlever blodprovet måste jag tillägga ;) Eller om jag ens kan gå efter om inte allt snurrar xD Men du är duktigt saknad vännen! <33 (Och du måste shakea med mig på Bj nångång ;) <3

Goldenstarlights sa...

Patte: HAHA ^^ , ja just det . Kan itne riktigt förklara mig , hehe , antar att jag är lite "offthehook" you know . ^^
Du kom aldrig idag , din svikare ! ;D Ses snart hoppas jag ! <3

Emma: Vi är bäst (Y)
Okaj , men den 3 april , då jävlar ! :D <3

Jessica: Du kom , och det är jag glad över !
Klart vi måste , det hade varit kul ! Fastän , det inte riktigt är min grej ^^ <3