Sidor

mars 16, 2009

"den långa vägen"

God morgon , middag , eller ja . Valde att ta "den långa vägen" till skolan idag . Är hos faren min men åkte bussen till hörby och bussen därifrån till kristianstad . NEJ , jag har inget liv ^^ Skönt vare iaf . Träffade lite trevligt folk på bussen med ! Det var länge sedan du ! :)
Just för tillfälligt står jag i datorsalen med hungrande mage . Fy FAN ^^ Jag vill ha lunch och jag vill ha det nu !

Över till dagens : step nateurlisch ! uuh , love it ^^ Annars händer inte mycket , ska våndas lite över gympan idag bara . Hah , jag kommer aldrig klara att slå runt på den jävla stången ^^

Näh , jag återkommer när jag har någonting mer vettigt att säga !

Jag och min stora käft - sorry ;*
HUGS & KISSES

5 kommentarer:

patricia sa...

jag håller tummen för att du tar stången med storm! ;)<3

Anonym sa...

Jag tänker sammanfatta dagen med - övertrött! haha ;D <3

Anonym sa...

Inte visste jag att ni hade stripptease på idrotten ^^ haha :P <3

Goldenstarlights sa...

Patte: KLART , specielitet you know ;) <3

Jessica: Dagen var den bästa på länge - VI ÄR FLUM ! <3

Emma: Jorå , klart vi gjorde ! Vi är sådanna på söderportan ^^ <3

Anonym sa...

Haha S:et i Söderport står egentligen för strippor ;V xD <3