Sidor

januari 05, 2009

rehab

Måndag idag och skolan börjar snart . Helvete . Känner inte särskillt mycket för det . Har en del att ta igen också dessa sista dagar på lovet . Arebet som´ska in och jobbig grammatik i engelska samt matteprov . Så otroligt tråkigt men man får ta sig i kragen om man ska få något jobb . Nuförtiden är det svårt . På tal om jobb måste jag skaffa sommarjobb . . . Har inte gjort det än och det börjar brinna knutarna nu . Funderar på att ta en rejd på torsdag och engagera mig lite extra på just det ämnet .
Nu , idag blir det till att göra färdigt alla tråkuppgifter som man ligger back med . Jag hoppar av glädje . MEN , när jag varit duktig och gjort mina läxor blir det träning ! Visserligen vanligt i gymmet men vad tusan . Det är härligt det med !

Min dag blir inte intressantare än så här så jag avrundar med ett ha det bra , som vanligt .

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: