Sidor

december 18, 2008

ÄNTLIGEN

Äntligen har den sista riktiga skoldagen avslutatas och lovet är på ingång. Har längtat som en tok till jul och kommer inte nöja mig fören den är här ;) Som ni kanske förstått är jag väldigt fräls i jul, töntigt? Stolt över det!
Imorgon börjar jag inte fören klockan 11 och slutar en timme senare. Så härligt!


Idag fick jag äntligen gjort mina slingor, resultatet blev positivt och mor min är härmed utsedd till nästa världsmästare i att slinga hår. Vilken teknik, vilken talang, vilken stjärna, love you!

Min dag avslutades efter ett tungt pass body pump, med ärtsoppa och pannkakor. Säg vad ni vill, men jag tycker väldigt mycket om ärtsoppa, faktiskt.. !

Wiiiiouuu, jag är nog lyckligast idag, äntligen är det snart lov!

Du har blivit så förändrad, känner knappt igen dig. Men, det kvittar nog, för du är en härlig människa iallafall :)

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: