Sidor

december 17, 2008

Arbeta? Nä, tack

Sitter för närvarande i datorsalen på skoan efter ett stressigt uppväckande klockan 08.12. då jag egentligen skulle haft mitt matteprov, försov mig i TRE timmar. Skolan håller bokstavligen på att ta livet av mig. Fy fan. Har sagt det innan, men säger det fan igen, jag hatar läxor! För tillfälligt försöker jag finna inspiration att börja skriva på mitt samhällsarbet. USCH. Aja, bättre att ta tag i de än att fortsätta skjuta upp det. jippie

I kväll blir det Laserdome och jag lär dö på dirren. Hah, !

Over and out, det var allt för mig, i alla fall för ett tag framåt... En dag ungefär, ;)

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

emeliedaludd sa...

gick det bra på laserdome föresten?
<3

Goldenstarlights sa...

Jodå, fick en snygg fläskläpp på köpet, emn jag var definitivt inte sämst ;)
HUGS