Sidor

november 12, 2008

Sitter i skolan och ska snarast starta med alla hemuppgifter (!) Vi har otroligt mycket att göra just nu. Mattprovet är precis avklarat och det kunde gått bättre. Som vanligt tog jag in fel budskap och svarade på fel saker. Det är så typiskt mig, grattis sandra...

Ikväll är det äntligen den efterlängatde Afro-powerdance på gymmet. Men efter srappatserna i måndagskväll blir det lite lugnare idag. Man känner inte för att drabbas av både vätskebrist och lågt blodsocker på samma gång. Tro mig, det är ingenting man är sugen på att göra om.

Folk har frågat hur livet är utanför skolan. Just nu kan jag inte svara på det. Skolan tar alldeles för mycket fritid för att man ska hinna med det man brukade göra. Så, min "sociala mätare" pekar mot ÖKEN. Längtar som tusan till jullovet. Då kanske man äntligen kan finna tillbaka till sitt liv med vänner och lata filmkvällar igen. Oh gud, saknar det.



Nu väntar läxorna,
HUGHS & KISSES

Inga kommentarer: