Sidor

november 12, 2008

Herregud vad kul det var! Hädanefter styrs HELA min fritid (den lilla tid jag har) efter Afropowerdance-passen. Det var en riktig upplevelse. Jag rekommenderar varmt! Mna blir så sprudlande glad!

Imorgon är jag ledig. Så himla skönt ska det bli. Förmodligen blir det mycket pluggande men jag säger hellre det.



Comme des garcons nya kollektion är nu utkommen i utvalda svenska Hm-butiker. (13 nov)

Omdöme:Själv föredrar jag mörka kläder men psickigt klarar jag faktikst inte av. Mitt omdöme om det hela är en smula skiftande.
Men den dubbelknäppta kappan och klänningen med "hål i sidorna" får gärna hamna i min garderob. Volangklänningen är underbar och se på men otroligt svårburen. Den som lyckas kan vara glad.

Haremsbyxan ser skön ut, men inget mer. Inte riktigt min personliga favorit.
Vad gäller vida byxor; snyggt men också svårburet. Dock skulle jag valt en klassiskt svart byxa i lite mindre prickigt. (!)

~~*~~

Vad tycker du? kolla länken nedan, du kommer in på en HM sida där hela kollektionen visas.
http://www.hm.com/se/#/cdg/





MUMS på den klänningen!

Nu, ska jag gå och lägga mig..
HUGS & KISSES




Inga kommentarer: