Sidor

oktober 09, 2008

Varför drabbas alltid du? Varför är du den utvalde? Kan inte alla sjukdommar bara lämna dig ifred och för en gångs skull låta dig leva ett friskt liv? Jag älskar dig. Du är en av mina bästa vänner. Varför är du tvungen att tas ifrån oss? Jag står inte ut med tanken på att du snart lämnar oss. Vill inte tänka på det. Men innerst inne vet jag om att din tid är knapp.
Hela ditt liv har präglats av sjukdom efter sjukdom men du har alltid på något mirakulöst sätt lyckats överleva. Det kommer inte bli så här denna gången.
Du kommer alltid ha din egna lilla plats i mitt hjärta. Jag kommer sakna dig och vill ta vara på den sista tid vi har tillsammans på bästa sätt.
Du och jag, levande eller död, du och jag, i mitt hjärta finns vi alltid kvar.
."":.:"".
.

Inga kommentarer: