Sidor

oktober 07, 2008

Finner mig själv djupt insjunken i tankar om framtiden. Vad kommer jag göra? Vad vill jag göra? Hur mycket jag än filosofierar kring det ämnet kan jag inte dra någon vettig slutsats. Hur j*vla svårt kan det vara!? Det finns så mycket man skulle vilja göra men det finns en hake, det finns Alltid en hake; tiden. Ja, det är ett korkat påhitt! Aldrig räcker tiden till, även de gånger då man känner att man inte har gjort ett skvatt. Var tar tiden vägen? Hallooo?
Nämen vänta... Det finns två saker; resa utomlands och leva i lyx. Jo man tackar ja. Drömma går ju. Visst är det möjligt får man höra. Kanske, kanske inte. MEN det beror helt på vad man väljer att göra. Där kom orden igen: VAD MAN VILL GÖRA. Det är just det som är problemet. VAD vill man göra?
Aah! Det driver en till vansinne.

Nu tänker jag fokusera på mitt matteprov som ligger liiite närmare i tiden. Nämnligen imorgon. jippie...

DAGENS BÄSTA:
Historien om Kinagirl och Henlliik! x) haha, stakars sate^^

HAVE A NICE DAY
Hugs

Inga kommentarer: