Sidor

september 07, 2008

Ojoj, detta var inte bra! Det blir längre och längre mellan gångerna det blir någonting skrivit i bloggen. Fy! Sandra. Jag lovar att skärpa mig!

Under veckans gång har jag haft fullt upp med läxor, kompisar, Emma, och skoooola.
Jag börjar trivas riktigt bra i klassen nu. En del riktig sköna människor!

Nu har jag precis lagt ned en sista hand på ett mycket drygt svenska arbete. Recension! Vad ska det vara bra för.. Om man vill ha någon information om boken (eller i detta fall novell) så läs boken för f*n. Aah! Men nu är det över iallfall.. Thank god! Nu återstår det bara att vänta på bokstäverna uppe i hörnet på det mycket arbetade pappret.


Imorgon är det måndag, igen. Dryg dag. Tre lektioner. Börjar 09.15 och slutar 14.45... få ihop det om ni kan! För min och Emelies del blir det shopping så det står härliga till! Jummie, i love löön!


Nu ska jag dryga en en stund till. (Förmodligen alldeles för lång) och allmänt ta det lugnt.



Sov gott! Det ska jag, Efter naglarna har återfått sin naturliga färg.. (på fredagskvällen fick de en ganska gräslig färg)

Inga kommentarer: