Sidor

september 02, 2008

en massa massa

För det första, tillägg till lördag; Jo, jag och Emms fick en glad överraskning! Biobiobio! Get smart blev det. Bra? Jodå! Särskilt trevligt sällskap var det med, eller hur Emma! haha

I söndags... ja.. vad gjorde jag nu i söndags... jag kommer inte ihåg... Ajdå! Jo just det, stranden med.. kan ni gissa vem?! Emma, javisst!

I måndags, en tur till Lundstad.. Hade funderingar på att shoppa några treliga kläder till helgens strapatser men det ingick inte i mina planer att det skulle ta såå lång tid att ta sig till Lund. Så, när jag väl nått fram till Lund stötte man på ett alldeles för bra sällskap för att bara låta passera! Det var ju ett tag sedan Rebecca och Robert. De fjöntarna hade ju placerat sina ass på Polhem som svek min önskan om ett intag till Sp-linjen, men. Snart är edt väl provklippning hos Rebecca hoppas jag, haha!


Ja! Då återstår det bara att lägga upp vad jag gjort idag!... Förutom att det var en tidig uppstignig med ett svenska prov som start på dagen, en massa dryglektioner, massa (hör och häpna) dryghålltimmar, massa trött och en massa tråkig tyskalärare så har dagen varit toppen!
Tur att det finns en del trevliga människor i omgivningen på Söderportskola annars hade det ju blivit en massa drygt! Eller hur Emelie? haha


Nu återstår det enbart en förutbestämd sak att uträtta. Röra på dököttet.

Wiihoo - Nu är det bevisat; Emma och Sandra ÄR tvillingar! (ey, sisters from an another mother!)

Inga kommentarer: