Sidor

augusti 29, 2008

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev.. Hur många dagar? Håller ingen kolla överhuvudtaget. Bra, Sandra! Iallfall. Nu, skriver jag! Det har bara inte funnits tid till det innan... Men fråga mig inte vad jag har gjort dessa dagarna för det kan jag nog inte riktigt svara på.. JO! självklart! Emma var här onsdag - torsdag! Inte för att det hann bli så mycket skit snack och candy som det brukar, men vad gör man inte när man är trött? Vi hade bestämt att vi skulle titta på film. Den startades klockan halv åtta ungefär. Men Sandra somnade... Tittade upp vid 11 och föll tillbaka in i dimmorna.. Sorry Emma, jag lovar att vara med pigg och allärt nästa gång!

Vad har annars hänt? Ja, skola och nya kompisar. Ganska så trevligt faktiskt! Man börjar vänja sig vid de nya människorna nu och det har blivit mycket lättare att komunicera med folket. Särskilt Emelie, eller hu? Samma sjuka humor! haha!
Har träffat en del fler nya människor så som Gustav och Jesper. Jag och Emelie har kommit överens om att köpa ett par hängslen till "biffen" (Jesper). Det lär behövas! haha


Idag har det varit mycket segt. Trots "sovmorgonen" på en timme. Skönt att det är helg imorgon! (eller iallafall fredag) Då blir det Emms och massa sjön! Sånt gillas!


Uuh, nu börjar jag bli hungrig... Dags att gå och lägga sig så man kan vakna och äta frukost!


Ha det så bra alla! Jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva!

Inga kommentarer: