Sidor

augusti 24, 2008

gårdagens, dagens

Sorry. Skrev inte igår. Varför? Kalas för mor min och plastfaren! Inte så mycket folk men det var lika tervligt för det! Marcus och jag satt uppe till, ganska sent, och spelade dator. Vi kom fram till att de som gjorde spelaen inte hade något liv, men att vi Ännu mindre hade ett liv eftersom vi spelade. Bra slutsats tycker jag!
Takida skivan som införskaffades till mor blev uppskattad. Eller det var vad hon sa iallfall, haha! Nä men jag tror (och hoppas) att det blev till belåtenhet. För av rykten att döma hade hon önskat sig den.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag var det möte i Stackedala. Mycket trevliga turer i naturen ligger framför! Det gillas! - Fiske, tält vid havet, paddling och mer!
Dinkelkexen som blev gjorda innan idag, satt bra när man landat hemma. Mums, säger jag bara!

Resten av dagen är det mys som gäller. Imorgon är det skola igen. Usch, stiga upp tidigt!

Kram Sandra. - När är det sommarlov?

Inga kommentarer: