Sidor

juni 21, 2012

solbränna, upplevelser och en pojkvän rikare

Jag är så jäkla lycklig just nu. Jag är brun. Jag mår bra. Jag har en pojkvän. Det är fint väder och det är midsommar imorgon. Sååå fint.

Hade kunnat skriva en hel bok om den senaste tiden av mitt liv. Som ni märkt har bloggen kommit mycket långt ner på prioriteringslistan. Tyvärr. Men det har hänt så mycket att jag inte haft en tanke på den.. Bättre kommer det att bli när jag får min nya telefon dock.. hehe, ska ju snart bli stolt ägare till en Iphone. En mycket stolt ägare till och med. Den kommer underlätta för mig att uppdatera här när jag är på resande fot - vilket jag alltid är i princip.. Så håll ut vänner.

Jag kan i alla fall meddela att jag jobbar på, träffar vänner, festar och tillbringar tid tillsammans med min nya-fast-ändå-gamla pojkvän. Ibland är det underbart hur människor kan hitta tillbaka till varandra.. haha. 


update: av någon anledning går det inte att lägga upp bilder på blogger just nu... får väl återkomma haha..

Inga kommentarer: