Sidor

maj 31, 2012

smile lab tandblekning hemma

Sitter just nu och ska bleka tänderna.. damdamdam. Använder en ny metod som gårt ut på att man ''klistrar'' fast remsor med blekningsmedel på tänderna och låter sitta en stund. Jag har höga förväntingar då många har sagt att det hjälpt grymt mycket. Ska bli spääännande att se, hihi. Dock svider det lite på tungan.. och man ska nog undvika smaka på krämen, den var inte alltför god haha.

Kommer visa före och efter-bilder när jag är klar med min kur, vilket kommer att bli om ungeför två veckor. 

Box open
Bilden tagen från deras hemsida här. Men kan också köpas på Åhlens. Ett startpaket kostar 499kr och innehåller en full behandling på 7 eller 14 dagar, beroende på hur många gånger per dag man använder stripsen.


Jag älskar att skratta och le, snart kanske jag kan göra det utan gula tänder.. hehe.


PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Har testat Stella white whitestrips nyligen, den funkar precis som den där tandblekningen. Jag blev inte så nöjd med deras tandblekning och tror att jag håller mig till stellawhite strips. Tyckte att stripsen från stella white satt bättre på tänderna. Hoppas du blev nöjd iallafall. :) /Lana