Sidor

maj 23, 2012

inneboende och bortaboende

Oj vilka mysdagar jag haft.. Har haft inneboende och varit inneboende tillsammans med finisbea. Som vanligt har vi snackat tokmycket, skrattat och myst. Måndagskvällen bjöd även på senmiddag, bb-tittande och badkarsmys med vin och musik till två på natten. Så-jävla-underbart. Tisdagskvällen gick i samma mönster minus badkar och plus tvmys. Jag har det för bra ibland alltså.. hehe.
Under dagarna har det varit en del sol och lite skola. Snart tenta igen. fuuck

Dagen har bjudit på en heldag i skolan med semiarium och ett spontant föredrag, kan man väl milt uttrycka det. Det gick vägen i alla fall och det är det som är det viktigaste juuee.
Självklart har det varit träning idag med. Denna kvällen kände jag för dans och stryketräning för ben, armar och axlar - givetvis var det core med.. min favo ju.

Nu ska jag krypa ner i min säng och sätta igång en av det sju filmerna jag var lyckligt lottad nog att ta med mig hem från Hemmakväll igår. Love.


Sov gott,
PUSS

Inga kommentarer: