Sidor

maj 04, 2012

friskisfredag

Känner att motivationen är på topp denna dag. Kan kanske ha något att göra med att jag steg upp vid halv sju idag så det känns som att man hunnit med massor även om klockan inte är så mycket. Glad är jag i alla fall. Som vanligt.. hehe. 

Varit en runda inom jobb idag på morgonen och kollat in lite nya produkter från Tierra som vi får in nu i vår. Riktigt mycket fina grejer måste jag medge.. Lite sugen på en av skaljackorna.. 

Nu vankas det en dejt med min stålhäst och solariet på badet. Ska bara slingra mig ur min Onepiece först, vilket inte är det allra lättaste..älskar den mer än ajg vågar erkänna..hhaha. menmen. Tänkte egentligen spendera dagen utomhus i det ''fina'' vädret, men det är tjockt med moln så en plan B är aldrig helt fel. Kvällen bjuder på någon form av pass, har inte bestämt mig för vilket ännu men det lutar åt Core och Bodypump. Får se vad nerverna säger när det börjar dra ihop sig.



Ha en fin fortsatt dag,
PUSS

Inga kommentarer: