Sidor

april 29, 2012

har börjat vakna till liv, typ.

Börjar så smått vakna till liv denna söndag. fy.fan.vad.jag.är.trött. Herregud. Men, är det fest så är det. Hann med två fester igår och träffade massor med trevliga människor, en del nya, en del gamla. Mitt virrvarr till liv blir bara snurrigare för var dag som går hahah.

Idag är jag supermegadunder-sugen på chips, men kommer få nöja mig med lite popcorn. Magen accepterar inte chips eller vanligt godis längre tyvärr, och med tanke på hur den jobbar febrillt för att förbränna drickat sedan igår så är det inte värt att ge den merjobb. Jag vill ju trots allt kunna gå rakt haha.

På schemat idag står det bara chill. Ska chilla sönder - hela resterande av kvällen. Den planeras en finmiddag här hemma och jag har min underbara onepiece på kroppen. Ibland är livet mer än bra.


PUSS

Inga kommentarer: