Sidor

april 24, 2012

bränd och allmänna fakta

Tänker säga det alla redan vet, det är fint väder idag. Det kan mitt ansikte med bevisa - vårsolen är inte kompis med mitt ansikte, ser ut som en tomat. Goddamnit. Kul med fint väder i alla fall,.. börjar ju krypa till sommaren så smått nu.. thihi.

För övrigt har jag fått världens finaste present, eller aa, inte fått den än men. Lovar att visa sen när den ligger i min famn. Kommer garanterat inte kunna låta bli i alla fall.. hahaha. Såå, får se om det blir en tripp till malmö ikväll eller imorgon för att hämta den.

Och för dem som undrar så gick det bra på tentan. Sjukt bra faktiskt. Kände mig grymt säker.. trots allt första gången jag känner mig förberedd.. nu är det bara att cross fingers och hoppas på det bästaaaa.


Nu drar jag fram symaskinen och fortsätter mitt klänningsprojekt som jag började på för ett tag sedan. Blir den bra kanske ni får se en glimt av den med.. hehe.


PUSS


Inga kommentarer: