Sidor

mars 11, 2012

allt och allo

Det är förmodligen inte någon som har missat det men, LOREEN FUCKING VANN. Precis som jag sa. Är mäkta stolt över mitt land.. det går bra nu.
Spenderade min lördagskväll med massor med mys framför tvn tillsammans med en mängd fina människor. Åt på tok för mycket torkad frukt och längtade till sommaren lite. Fick känlsan av att jag faktiskt är ostoppbar - och jag tänkter fortsätta med det. Jag är ju trots allt jag. 


Jobbade igår med. För ert intresses skull. Jag har aldrig känt mig så hemma på en arbetsplats.. kan bli bra detta faktiskt. Ska bara lära mig lite mer om alla produkter och kassan sen är jag i hamn., vilket känns helt okej faktiskt. Faktiskt.

Tänker fortsätta mitt ostrukturerade inlägg med att önska er alla en solig dag och en bra kväll. I might come back for you.. hehe.


PUSS




Inga kommentarer: