Sidor

februari 01, 2012

todaysis

Tänkte vara sådär överdrivet supergullig och slänga in bilder på vad jag köpt idag, men halvdunklet på mitt rum och kameran sammarbetar inte så bilderna ger inte kläderna rättvisa. Hittar inte de på nätet heller.. Men. Kan i alla fall meddela att det blev ett par svarta korta shorts i finbyxmodell, två silvriga linnen och en svart pingvinärmströja som gör sig fin som klänning. Har som vanligt beslutsångest över vilka plagg jag ska ha på lördag, men vafan.. Blir väl bra tillslut, har ett par dagar till att bestämma mig ju haha.. Tur det. Hm.

Tänkte dra min trötta kropp till sängen nu och soooova. Har sovit oroligt inatt, ingen aning om varför, men jag var inte pigg imorse och har inte blivit det under dagen heller så det är väl dags att ge upp hoppet nu.

Imorgon är det klippning och färgning som gäller. Hemma såklart, som alltid. Kommer bli en förhoppningsvis drastisk skillnad,.. heheh. Men mer om det imorgon.

Sov gott,
PUSS

Inga kommentarer: