Sidor

februari 24, 2012

tentamen och annat tjafs - what the fuck

Känner mig hyfsat färdigpluggad nu, sitter mest och väntar ut tiden nu innan bussen till helvetet går. Idag trotsar jag vädergudarna och tar på mig skinnjackan. Längtat efter den, galet. Men med ''lager-på-lager-metoden'' kommer jag förhoppningsvis inte frysa heller. Plockat fram min älskade lila halsduk med igen - våren, du är mer än välkommen.

Helgen är oviss, vilket är ganska skönt. Familj, melodifestival och lite internetshoppande väntar - kan jag tänka mig. Rätt skönt att inte ha något planerat sådär. Blir det något så blir det spontant liksom. -och spontant gillar jag ju. Uppenbarligen.

Sjukligt ointressant inlägg, men det får tålas. All min kreativitet har under veckan tillägnats kända sociologers mindre roliga uttalanden och så vidare. Kommer bli ändring nuu. Även om en stundande omtenta ser mycket lovande ut.. ÄH. Säger som Sak Noel och Loca people - What the fuck.


Vad gör vi? NU KÖR VI.

PUSS

Inga kommentarer: