Sidor

februari 07, 2012

stay alive

Denna helg, denna helg.. Vaken nu i alla fall. Blev en riktigt lyckad kväll i lördags - om man bortser från att det blev lite för förfriskat. Bra musik, trevliga människor, på tok för mycket snack och för lite hockey, men vad gör man inte?
Söndagen var som en söndag ska vara. Lugn hemmakväll framför tv:n med familjen. Och, det var det.
Idag ringde klockan på tok för tidigt, så jag bestämde mig för att vara lite rebellisk och stängde av den - utan att sätta på snoozen. Ibland är jag sån badass-chick,.. haha.. Skolarbete tillslut i alla fall och vågrät i soffan nu på kvällen. Firat min fina lillasyster som fyllt 11 år och ätit på tok för mycket godis för att vara okej en vardag. Nu fattas bara lite tv och återförening med min ljuva max white-tandborste och denivit -, ska man låta käften glappa så mycket som jag, vill det till att man har representabla tänder. sådetså.


Tack och hej för mig.
PUSS

Inga kommentarer: