Sidor

februari 18, 2012

spontant spontan

Älskar att vara sådär spontant spontan och göra något spontan. Igår bjöd kvällen på en utgång i lilla staden, efter att ha tjatat och peppat upp johnny tills jag fick som jag ville maha. Busen höll förfesten och utgången var superb. Lagom mycket folk, hyfsad musik och öl i magen, mmhm, that's how it goes. Saknades bara en liten prick som annars brukar hänga med,.. men vi får ta igen det när damerna är tillbaka från amerikat. hehe..

På tal om festande, har börjat planera min 20års-fest. Och ja, är fullt medveten om att det är cirkus 10 månader dit, men man ska börja i tid. Tänkte mig tema, hyra en nattclub eller liknande lokal, bjuda fina människor och dansa hela natten.. aa, typ så tänkte jag mig. HEHE. Men är mycket att planera om jag ska få min perfekta 20års-dag, och att planera är ju en del av själva tjusningen. 

Kvällen bjuder på melodifestivalen tillsammans med familjen. Kanske ska intagas en och annan godbit med, om man har tur, och om mamma har fixat.. haha.

Fina töser, som hade något problem med att stanna kvar i bilden.. hehe. Luv u.

Ha en grymt fin kväll,
PUSS

Inga kommentarer: