Sidor

februari 20, 2012

slisk och slibb - BB 2012

Tog en snabb paus i pluggandet för att laga middag och kolla lite klipp från BB sen idag. Och jag måste säga det, va fan hände med de typerna av personligheter som var med förra året? Och va fan gör alla bimbosar där.? Bruden som tror att hon äger hela världen vill jag köra ner en strumpa i halsen på. Men, antar att det är det som säljer.
Eftersom jag bara följt en säsong utav Big Brother - förra såklart, så kan jag inte säga hur en ''generell'' säsong ser ut. Men jag har en svag, eller stark, känsla av att det kommer bli sjukt mycket slibb, vilket det inte var så mycket - eller nästan inget alls av, förra året. Kan vara så att jag till och med tröttnar. Och då har det gått långt.

Att ha sex i tv kommer inte vara en bra merit på CV:t senare.. håll er i skinnet, för fan.

Inga kommentarer: