Sidor

februari 02, 2012

ofrivilligt ledig. vad gör man?

Inget jobb imorgon, tydligen. Åhh, jag som till och med hade lagt mat hahah. Hade taggat som fan på det, menmen.. får vänta tills på måndag istället nu. Får hålla tummarna för att det går att lösa tills dess, vill så gärna ha detta jobbet, så jag hoppas kunna passa in där. Får helt enkelt se vad måndagen har att ge. Förhoppningsvis jobb.. hahah.
Fårgan blir då, vad ska jag göra imorgon? Känner mig helt handfallen.. Borde åka in till skolan och läsa lite.. vilket jag förmodligen kommer att göra. Böckerna är på tok för dyra för att köpa och väntetiden för att få låna dem från biblioteket är lika distant som mina miljoner kronor på kontot. Fuck it.

Nu ska jag gräva ner mig med min bok, och kanske slå ett öga på någon film. Kanske.

Sov gott,
PUSS

Inga kommentarer: