Sidor

februari 12, 2012

couple of nails




Rensade den gamla mobilen och hittade bilder på nagelkreationer jag gjort innan. Första bilden är sjukt suddig såg jag nu..hm..

Första bilden har jag gjort ett tappert försök att göra leopardmönstrat - hade en period innan som jag i princip enbart hade ''leopardnaglar''. Använde mig av vit bas, halvcirklar i beige och la sedan till en svart kant för att få en helhet. 

Andra bilden har jag helt simpelt gjort zebramönster med hjälp av en tunn dekorationspensel. Vit bas och svarta ränder. Även zebramönstrat prydde mina naglar under en lång period.

På den sista bilden gjorde jag mitt första förök att bygga naglar, och det gick.. sådär. Har garanterat blivit mycket bättre nu - om jag får säga det själv.. haha. Hade i alla fall en ljusrosa bas, som inte bilden ger riktigt rättvisa men.. och så strasstenar över nageln.

PUSS

Inga kommentarer: