Sidor

januari 22, 2012

mys

Har haft en fin helg med beatusse, fina, familjen, Saris Jeppe och co. Påbörjade helgen lite sådär på sniskan med jobbintervju - som kändes ganska oej, håller tummarna för att jag får jobbet, ska provjobba nästa vecka, som följdes med en inte fullt uppskattad överraskning - mopeden har lagt av. Precis lagom i tid tills jag skulle hämta min tusse gav den med sig.. har gått genom alla sorgefaserna snart.
Kvällen i fredags spenderades med tusse, varsin gurka - med dipp såklart, och en rad HP-filmer. Honestly, to me kommer aldrig de filmerna bli tråkiga, just love them.

Lördagen var allmänt slapp. Jag älskar att slappa.. thehe. Fortsatte samma tema med gurka, dipp och HP fast med touch av tacochips på dagen och åkte tillsammans med familjen sen på middag. Kvällen och natten spenderades med fina som somnade så gulligt framför Vänner. haha aaawe.

Söndagen har näästan följt samma mönster som lördagen, massa med slappa alltså. Var och kollade på en ny lägenhet finis ska hyra, mycket fin lägenhet som var nyrenoverad och allt.. tror han kommer bli stormis i den.. thi. Avundas honom lite att han ska flytta hemifrån, men det passar sig inte riktigt att jag flytta hemifrån just nu.. det får bli senare.
Hittade en nästan uppäten godispåse på mitt rum som räddade min kväll, efter en dust med dammsugaren.

Nu väntar jag på mammsen och en stundande lugn hemmakväll.. imorgon är det dags för allvar igen.



PUSS

Inga kommentarer: