Sidor

januari 02, 2012

klipp och klistra

Fy fan vad jag börjar bli gammal. Rostar snart, knakar i hela mig så fort jag rör mig. Och det beror inte på att jag hela dagen har suttit i min soffa och sytt om mina byxor och en tröja. Inte alls. Eller..?

Man kanske borde göra något men sina skills på symaskinen?. THAHAH. Nej. Men lite duktig har jag varit i alla fall. Sydde om mina nyinköpta byxor - note to myself, prova alltid byxor först.. - som hade på tok för hög midja. Så lite klipp och klistra senare hade jag ett par svarta tajta byxor med normal midja. Med linning och allt. *klappar mig själv på axeln*. Sydde ett oversize-linne med i transperent tyg. Ganska fin. Typ.

I alla fall, det var inte det jag skulle tragga om idag. Tanken var att slänga in ett klipp från yt. Rihanna ska ha en biroll i en film? HOW SICK. Kommer sitta som klistrad i bion i maj. Duuuh.

 

Kan nog funka..? Eller?


PUSS

Inga kommentarer: