Sidor

januari 19, 2012

jobbintervju imorgonnn

Uuuuuaaah guess what? Jag ska på jobbintervju imorgon och det ser lovande ut sa hon jag pratade med idag. Kan ni tänka er? Ääääntligen kanske jag kan få ett jobb. Av de 47 st jag sökte vid denna tiden förra året har en sparat det , och det är givetvis dit jag ska imorgon. Ibland lönar det sig att vara påstridig och truga på dem sitt CV.
Jag håller verkligen tummarna för det här nu. Hade varit så skönt att få in en fot på arbetsmarknaden , speciellt till sommaren då jag mer eller mindre måste ha ett jobb - eller vänta, verkligen måste ha ett jobb för att överleva.

Eftersom jag bara pratat med den ansvariga per telefon en kort stund är jag inte helt säker på vad mina arbetsuppgifter går ut på, men det låter som ett typiskt butiksjobb, vilket passar mig utmärkt. Allt annat än servitris igen säger jag bara hahah.. 


Nu ska jag inte ta ut någonting i förskott - men jag kan inte hjälpa att jag nästan spricker. ETT JOBB. Till mig?? Åh. There is a god, hahah.


Nu ska jag i alla fall försöka sova var det tänkt. Om jag lyckas.. tror inte det. haha. Men måste. Viktig dag imorgon + att jag får fint besök av en liten tusse som äntligen kommer hitta hit. Filmkväll och grönsaksdipp bjuds det på. wah. Happyy






PUSS

Inga kommentarer: