Sidor

januari 15, 2012

Crazy nights

Riktigt fin förfest i fredags, petra blev ju hela 20 år. Helt galet. Hitta Ida på väg in på Depå, så bytte sällskapskrets lite där. Hoffmaestro skulle spela, och aa.. det var väl inget speciellt om man säger såå. Kunde lika bra varit utan det. Sov hos Sara och Jeppe tillsammans med min fina och har stannat där sedan dess. Sneakade in på deras ''Vänner-maraton''. Har inte tittat så mycket på den serien innan.. men den var faktiskt helt okej.

Som gräddet på mosen har jag dragit på mig värsta förkylningen, halsont och ont i öronen. - är det halsfluss så går jag och dränker mig. Börjar ju en ny kurs imorgon och man vill inte börja missa något det första man gör.. hm. 

Idag är min bästa komis en skithus-rulle och jag sätter nu igång med storstädning och skolarbete. yeah. 


PUSS

Inga kommentarer: