Sidor

januari 17, 2012

boring

Weyhoo, klarade mina timmar i skolan idag. Det till på köpet att jag förmodligen stört sönder undervisningen med min hosta.. hmm. Men jag var där i alla fall. För övrigt mår jag lite bättre idag än jag gjort tidigare dagar.. pepparpeppar. Hoppas att jag kan bli frisk snabbt nu, jag saknar något så fruktansvärt att träna. Meen. Snart så.

Någonting annat jag också saknar massor är min fina pojkvän. Har vant mig vid att vi ses i princip varje dag så det tar emot lite nu när det blir en omöjlighet igen. Men, man får vara glad för det lilla.

Ska lägga mig lika tidigt idag tänkte jag. Kanske knappa igång en HP-film innan jag somnar. Känskä.

Innan jag sticker skulle jag vilja be om ursäkt för mina sjukt tråkiga inlägg just nu. Jag har inte så mycket inspiration till någonting alls när jag är sjuk.. men förhoppningsvis vänder det snart :)

PUSS

Inga kommentarer: