Sidor

december 05, 2011

nyårsklänning

Har varit lite seg på uppdateringsfronten här ser jag.. blir så ibland. Har egentligen inte en vettig anledning, men det bästa är, att det behöver jag inte.

För att catch-up lite så har jag börjat spåna på nyårsklänning.. Och nej jag vet inte var jag ska vara, och nej jag vet inte om det ska vara ett tema, och nej, jag vet inte vem jag ska vara med. Men oavsett så tänker jag vara fruktansvärt fin på denna nyår. - Bara för att jag kan.
Så dessa är läckerbitarna jag funderar på.

Bubbleroom

Mixed from Italy Ama Dress Bubbleroom.se

VILA Multi Tube Dress Bubbleroom.se


Modegallerian

Paprika Sequin Bandeau Dress

 Miniklänning i silver

Hmm. En sak är säker i alla fall. Den ska glittra. Massor. Om jag ska känna mig som en prinsessa för en dag, haha.


PUSS


2 kommentarer:

bejaa sa...

Klänning nummer 2 finns på Sandelins i stan ;(

Goldenstarlights sa...

waaah :o vet du vad den kostar?