Sidor

december 20, 2011

Klippklipp and cutcut, plus lite paket

Har slagit in alla fina paket till min fina familj och pojkvän idag. Hoppas att allting blir till en belåtenhet. Hittade världens sötaste inlsagningspapper med renar på hahah. Är dock sämst på att slå in paket.. har liksom aldrig lärt mig ritkigt hur man gör.. mina systrar som är ca åtta år yngre slår in finare än mig. meeeen, nu är det tanken som räknas, tycker jag. 



Färgade och klippte även håret här hemma idag. Blev helt nöjd. Mörkt och bra. Men jag måste medge att jag fortfarande har en del problem med att klippa håret så det blir lite uppklipp.. if you got it. Blir mer helt rakt. meeen, det funkar det med ju. Jag är söt endå.


Och som vanligt för aldrig bilderna rättvisa. Denna gången varken för färgen eller klippningen.. Dock ser der ganska bra ut med klippningen.. hahaha. *klappar mig själv på axlen*. Färgen är chestnut brown från Syoss. Det ser mycket rött ut på mig nu, men är mer åt det mörkbruna hållet faktiskt. Nästa gång blir det garanterat svart.


På tal om Syoss hårfärger - JA. De färgar av sig låångt efter att man färgat det, trots att det är en så kallat permenent färg. Det stör inte mig så jättemycket eftersom jag tycker att Syoss färger håller längre. Men. Ett tips är att alltid använda en mörk handduk när man färgat håret. Handduken blir mer eller mindre förstörd annars. 

Nu ska jag packa lite saker och städa undan på mitt fruktansvärt stökiga rum. Fattar inte hur det kan bli stökigt så fort, jag gör ju i princip ingenting mer på rummet förutom pluggar, sover och sitter vid datorn.. Ni får ha det så bra finisar. Det kommer att vara lite tyst här tills på torsdag förmodligen eftersom jag ska på tur direkt efter skolarbetet imorgon. Hör och häpna.


PUSS

Inga kommentarer: