Sidor

december 15, 2011

det där med bröst

Är så sjukt sugen nu alltså. Men. Jobb först.
Kollade runt lite på youtube efter hur själva ingreppet ter sig. Hittade ett par stycken faktiskt. Länkade en nedanför, varning för känsliga tittare. Länkar bara till youtube för att minska obekvämheter.


Ingreppet görs på en tjej som är 169 cm lång och väger 60 kilo. Inplantatet, som är på 410 g, läggs under bröstmusklen.
Jag vill med ha under bröstmusklen eftersom det oftast ger ett bättre resultat, samt att det håller sig på plats bättre. Funderade innan på att göra det genom armhålan, men efter att ha sett hur det går till när man lägger in de genom ett snitt under bröstet verkar det som en bättre ide... Får fundera lite till på just den punkten. Kommer dröja än innan jag kan göra det.

Jag fick även lite tips om vilken storlek som skulle kunna se naturligt ut på mig.. och jag har kommit fram till att det garanterat inte blir större än 300g. Huvudsaken är att det blir naturligt.

Tänker krya ner i min säng nu och drömma om större bröst. Tomten kanske kommer med en julklapp?


PUSS


Inga kommentarer: