Sidor

december 08, 2011

antagen till Lunds universitet

Ja. Jag blev alltså antagen till Socialpsykologi till våren. Frågan är - ska man? Är riktigt kluven. Samtidigt som jag skulle vilja börja jobba istället och tjäna lite pengar är jag rädd för att fastna någonstans. Egentligen borde jag kanske fortsätta läsa nu när jag ändå är inne i det men.. Vet inte. Är ju skoltrött som få, men det är bättre att plugga och göra något med sitt liv om jag nu inte skulle få något jobb. Hmm.

Plan? Kanske borde skriva klart mitt CV, börja lämnat ut och se hur det blir. Kanske får jag jobb, och då lär jag nog ta det. Eller så får jag inget jobb och fortsätter skolan istället. Kan det funka?

Borde hoppa och studsa för LU är ett mycket bra universitet.. men det känns lite utkastad tid när jag bara läser ensamstående kurser istället för att faktiskt bli någonting.. Men å andra sidan, är lätt är det att plugga till någonting, när man inte ens vet vad man vill bli.



Får ta mig en funderare på det här. Sista dagen för att svara på antagningen är 20 dec.

Har ni sökt till något i år?


PUSS

Inga kommentarer: