Sidor

november 10, 2011

älskade Dr.Denim

Sitter här och gottar mig över mitt inköp och mina fynd idag. Fick äntligen tummen ur och köpte mig ett par nya Dr.Denim-jeans -vilka jag fullständigt ääälskar. Tydligen är dem slut i svart överallt (min storlek) så det fick bli ett par blåjeans istället.

Jag kan lugnt medge att jag aldrig har hittat ett par andra jeans som sitter så bra som Dr.Denims kissy jeans. Passformen är galet bra och strechen gör att dem sitter bra även andra dagen.

Har sedan tidigare ett par svarta som sagt, men dem hade utgått på Carlings idag när jag skulle skaffa nya. Tydligen har de problem i fabriken med att byta till nya lokaler och liknande, så det kan ta ett tag innan nästa leverans till olika affärer äger rum. Senaste, och mest chockerande, tid jag fick höra idag var att det kunde dröja till efter årskiftet.. vilket gör att jag dör lite.. måste ha ett par nya svarta eftersom mina håller på att slitas sönder totalt.. hahaha.

Fick i alla fall tag på ett par idag, och ska inviga dem imorgon tillsammans med en vit skjorta och den fina svarta pälsvästen jag fick idag :D


PUSS

Inga kommentarer: