Sidor

november 03, 2011

riri don't let me down

Blri frustreraddddd. När får man veta om det sätts ett nytt konsertdatum för Rihanna?? Vägrar att hon inte hinner hit. Finns inte på min världskarta ååh. PLZZZ

Rihanna har återigen tvingats ställa in en Sverigespelning.

Rihanna: "Jag är jättebesviken"

Rihanna har återigen tvingats ställa in en Sverigespelning efter inrådan från läkare.
Sent i natt hälsade hon via sitt management:
"Jag är jättebesviken".

Klockan 20.10 i går kom beskedet som de 13. 500 fansen i Globen inte ville höra. För andra gången på tre dagar ställdes stjärnans konsert in.
"Vi har dåliga nyheter att komma med. Mycket dåliga nyheter. Rihanna har insjuknat på nytt och kvällens konsert är tyvärr inställd", meddelade en representant.

"Hon är för utmattad"

Enligt Live Nation är det återigen den utmattning som Rihanna har drabbats av som gjort att hon var tvungen att ställa in.
- Hon är för utmattad för att genomföra en konsert, säger Kristoffer Åkesson på Live Nation.
Under hela dagen i går förväntade sig Live Nation att genomföra konserten. Rihanna lämnade hotell Rival på Södermalm vid 16.30 för att åka till Globen. Det såg då ut som om konserten skulle bli av.
Men läkare var i går inkopplade under dagen och ska sent i går kväll ha varit med och fattat beslutet att sångerskans hälsa var för dålig för att hon skulle kunna uppträda.
På Live Nation är man förtegna om stjärnams status och vad som nu kommer hända med turnén.
Finns det något läkarintyg, det är många fans som undrar vad som händer?
- Det förstår jag. Men jag kan inte svara på det ännu. Jag måste få återkomma.
Besvikna fans grät i går när de tvingades lämna arenan. När beskedet kom började fans att bua.
- Det känns så jobbigt. Jag fick det som present när jag fyllde år och har sett fram emot det. Först trodde jag att det var ett skämt men det var det ju inte, säger en gråtande Wilma Johansson, 13, som tröstas av sin mamma och av kompisarna Paulina Elweskiöld, 13, och Josefine Wicklund, 13.
Sent i natt kom en hälsning från Rihanna, via hennes management:
"Jag är jättebesviken och vill uttrycka min besvikelse till alla fans", hälsade stjärnan.


http://www.expressen.se/noje/1.2611184/rihanna-jag-ar-jattebesviken


Waaaaah. Bli frisk Rihannaaaaaaaaaa

Inga kommentarer: