Sidor

november 23, 2011

på tal om..

Jag. Vill. Inte. Plugga. Mer. Nu. Blir tokig. Supertokig. Fan skulle jag på denna kursen för hmmmm. aah.

På tal om att jag inte vill plugga mer - jag vill FESTA. Känns som det var år och dagar sedan jag senast var ute och slog klackarna i taket. Saknar det som fan. Men. Har varken tid eller pengar. Tyvärr. Har bestämt mig för att spendera lite extra pengar på mina nära och käras julklappar detta år. Mest för att jag är färjävla snäll för mitt eget bästa. Mihiw. Men får tillbaka det på ett underbart sätt med kärlek och värme.


Pics från preparty hemma hos mig för ett tag sedan. Wild and crazy, men fan vad kul vi hade maha.


Och på tal om värme - eller aa. Inte värme direkt kanske men, mysfaktor-som-värmer-inombords så ska jag plocka fram min fina ljusstake idag. Som jag saknat den. Saknat den och hela julen. Älskar julen. Och stämmningen. Och gröten och julmaten och..

OCH på tal om mat - .. efter en dag med pluggande och tenta-skrivning är jag fruktansvärt hungrig. Och jag har flingor i skafferiet.. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey


Sist men inte minst, på tal om inget - sov gott och ta hand om er. Efter flingorna ska jag soooovaaaa.


PUSS

Inga kommentarer: