Sidor

november 17, 2011

I see it in your eyes, that you're listening, but do you understand.?

Först trodde jag bara allt skämtade, men nu ser jag att det sätter mig i skiten med avsikt. Dööö

Har för mycket som på går just nu. Grupparbete, seminarie, omtenta och sist med inte minst en eximination. Jag förstår verkligen vad skoltrötthet innebär nu. Har aldrig varit så less på det som jag är för tillfället. Allting bara hopar sig.
Lätt att jag hellre hade kramat världens största tarantella en stund och slippa denna röran just nu - och det säher inte lite, med tanke på hur mycket jag tycker om de äckliga håriga sakerna....

Okej, nog med att vara Bitterfitta. Nu räcker det.

En sak som faktiskt har varit upplyftande under dessa kalla novemberdagar är tanken om att det snart är jul OCH att julbelysningen börjar dyka upp lite varstans i staden. ÄLSKAR JAG. Gör mig alltid på bättre humör.. thii.




Jag menar, hur kan man inte tycka att sånt är mysigt..? Går ju inte att vara förbannand då :D


PUSS


Inga kommentarer: