Sidor

november 07, 2011

drömmen om långt tjockt hår fortsätter

Är sjukt jävla sugen på att skaffa mitt så länge efterlängtade löshår. Det är ju fan med att jag är så feg för att förstöra mitt hår genom att sätta i det.. Men what the heck, kan inte bli värre än vad det ser ut just nu såatteeeeh. haha. Tänker minsann göra det. Beställer när nästa ''lön'' kommer in. Wiiiiiiih.

Då återstår frågan, ska jag avfärga mitt hår så det blir blont, eller ska jag fortsätta ha det brunt och bli tvungen att färga utväxten..? Så, antingen köpa mellanblont löshår, eller brunt. DET är frågan det..

Ska jag ha..

Clip-on


Mikroringar


Keratin Nail


Jag undrar lite vilket som faktiskt sliter minst på håret.. Förmodligen är det självklara svaret clip-om, men om jag väljer denna metod blir jag tvungen att ta ut dem varje kväll.. och det pallar inte denna damen.

Det ska vara lätt att sköta och se naturligt ut. Jag hoppas jag inte har för tunt hår..

Oavsett vilket kommer jag beställa från rapunzelofsweden.com

PUSS

Inga kommentarer: