Sidor

oktober 18, 2011

tillbakablick till turkiet i bilder

Poolen Side Mare Resort och Spa

Ön som vi besökte under båtturen. Helt otroligt liten den var och varmt var det, men gud så härligt.

Min fina Pina Colada, hhihi.

Var tvungen att visa det tuffa taket inne på hotellet, jag dog lite. Vill ha sånt i mitt framtida hus.. om det går..

Vårt hotell, första våningen, vid sju-tiden på kvällen. Saknar att kunna vara ute länge på kvällarna och det fortfarnde är ljust. Menmen, nu är vintern påväg.


Saknar tillbaka redan, känns som att jag kommer göra en hel del för att kunna åka tillbaka hit igen. De som jag reste med har varit där tre gånger, så det är mycket lätt att fastna här.. och efter att ha spenderat en vecka där förstår jag varför.


Nu kallar sängen, imorgon ska jag träffa min, BARA min finis.
PUSS

Inga kommentarer: