Sidor

september 23, 2011

well, forever young var det väl?

Uuujh. Vilka dagar jag haft alltså.. Precis landat hemma för någon timme sedan.

Onsdag; Blev ingen fest, har nog börjat tappa stinget hahaha.. Filmkväll med chips, dip och godis hos Tusse. FÖR mycket godis.. Hade en sjuk sockerbakfylla i torsdags morse.. och jag skämtar inte ens.. Vi såg bla Easy A. Sjukt rolig film som inte är som en vanlig highschool-film. Rekommenderar skarpt.



Torsdag; Blev klar med grupparbete, tidigare än väntat med. yeaaah, hade till och med tid att solaaaa.
Sov hos Fina Lina, och fick sovmorgon idaaag. Så jävla skönt att äntligen sova ut.

Fredag; som sagt - sovmorgon. Sola en stund sen shopping på Entré i malmö. Kan visa mina kap i morgon, min egen kamera har gett upp helt..
Åt världens dyraste ceasarsallad.. men vad gör man inte när man är hungrig.

Ikväll har jag drygat framför Tv och någon söt film.
Kom på klockan 11 att jag skulle tvätta... så det gör jag nu. FRAMFÖRHÅLLNING.


och nu ska jag däcka i min säng, saknat den.. tihihi


NATTI

Inga kommentarer: