Sidor

september 25, 2011

Stonehard, like bulletproof glas

Kryper till kojs efter en slitsam helg, med målning målning och målning. Dagen har bjudit på en misslyckad kladdkaka och sjukt härligt träningspass och cola zero. fijnttt

Jag insåg under springturen igår att jag verkligen behöver ett par nya träningsskor.. i alla fall för utomhusbruk, dem jag har är helt nedtrampade och ger mig ajaj i virsterna.. kanske ska införskatta ett par sånna här? - frågan kvarstår dock Hur är dem att springa i??


Imorgon börjar allvaret igen.. Träning innan frukost och skola hela dagen. Snart är det dags för paper - och jag är sjukligt nervös..


Puss fina

2 kommentarer:

emelie sa...

söta du, EasyTone får du absolut inte springa med, endast promenadsko :D gå för "RunTone"

KRAM VÄNNEN MIN
/Emelie

Goldenstarlights sa...

aah.. hah okejdå. kollar in läget :D

KRAMIS FINIS