Sidor

september 19, 2011

a sky filled of lighters

Och det är tyst här om helgerna I know. Dock har det varit en sjukt bra helg med massor av fest, däckningar, groggar och en och annat oförklarligt försvinnande. Kan medge att jag är gaaanska inne i fest-träsket nu, och jag gillar det. tihih. Livet är en fest.. eller?

Passade myskusiner igår och idag har det varit grupparbete för hela slanten. Startade som vanligt dagen med träning - och jag gillar det något sjukt. Ska fixa gymkort inom det snaraste i Lund med, sen jävlar ska det trimmas. Saknar sammanhållningen och den sjukt bra träningen man får under passen på gymmet alltså. Dessutom, ska jag börja sola för så jag har en liten grundfärg innan jag drar till Turkiet. Skulle börjat idag, men tappade lusten för att låsa in mig i klaustrofobi-rummet och plockade med mig lite naturgodis hem istället. Inte för att det gör mig brun, men det är galet gott.. hahha.

Nu ska jag sätta på mig tvångströjan och läsa lite om Goffmans teorier. Wish me luck, jag har världens sämsta karaktär när det gåller sånt.. hih.

Bjuder på dagens låt: njuuuut


PUSS

Inga kommentarer: