Sidor

september 04, 2011

Båten malmö

Fredag; spontan utgång i malmö tillsammans med en gamal god vän, och två nya. Riktigt fint var det. Stället hette Båten och låg i hamnen. Rekommenderar det verkligen alltså.. Vi hade en awesome kväll som fortsatte på efterfest, vilket resulterade i en mils gång till närmsta busstation morgonen efter hahaha. Fråga mig inte var vi befann oss, för det kan jag inte svara på ens.. Men, kul får man ha.





Lördag; min saknade pojkvän kom på besök efter att jag svängt i mig kall pizza och attackerat duschen. Massor med mys med min fina. Lagade en ruskigt god - och då överdriver jag inte hihih - flygande jacob. Film och godis och bara helt finnas till, fin lördag tihih.

Idag; tvättat, städat och gjort fint här hemma till familjen när dem kommer hem. Har även gjort ett par ganska misslyckade kärleksmums till min fina.. men han åt lite i alla fall haha. Inte lätt när man aldrig gjort det innan. amatören.. hhehehe


Nu ska jag fortsätta här hemma med min bestyr och gosa lite.
Ha en fortsatt bra helg


PUSS

Inga kommentarer: