Sidor

september 29, 2011

en slank han ner i diket

Paus i pluggande för lite pizza och musik. Har knegat med arbete i ett par timmar nu och fattar inte ens hälften.. Tror jag är ute och cyklar helt.. men det får vara, jag får göra så gott jag kan helt enkelt, sen är det bara att hålla tummarna och se.

Förövrigt känns det som en bra dag. Solen skiner ska langa ut datorn i solskenenet sen och jag har fått sova ut ordentligt idag.
Packningen går framåt, kan man säga. 6 kilo och det är bara kläderna.. hmm. Får se vart detta slutar. Ska i alla fall ha med mig minst ett par skor från resan när jag kommer hem igen har jag bestämt. thiih
Och mitt i allt så rullade en grön liten bil ner i diket, så nu är det bärgare och saker utanför mitt fönster.. Sånt som kan hända.

Nu ska jag återfå min fokus.


PUSS

Inga kommentarer: