Sidor

augusti 21, 2011

woooosaaaa



Hrm. Ja jo, men jag har målat klart idag..! eller inte. Jag börjar undra om huset växer under natten för det känns som att jag aldrig blir klar.
Det fina vädret idag har i alla fall uppskattats och jag har lekt målare även idag. Blev en hel del och jag är helt mör nu. Solen och friskluften gör sitt alltså.!

Nu sitter jag i köket, BREDVID vår apparat med internet. Enbart för att det inte ska ge upp hoppet om mig, idag igen. Så trött på detta internet alltså. Fungerar knappt och aldrig när man verkligen behöver det.. haha. Så är det att bo på landet. Skulle inte haft emot en fått takvåning i en mysig stad... som har internet. Men vafan, man ska ju inte vara kräsen.........

Tänkte bara mest kolla läget på lite bloggar jag följer, sen ska jag sova. Tror jag. Sagan om ringen - triologin har frestat många kvällar nu.. Men jag vet hur det blir.. Har jag väl börjat kolla, så slutar jag inte kolla fören jag har kollat klart alla tre filmerna.. thihi. Löve them..!

Menmen. Längtar till lördag i alla fall. Då är pardeey som gäller. Klackarna ska glöda. ååh. Vill ha nu.


PUSS

Inga kommentarer: