Sidor

augusti 03, 2011

sunshine you are my sunshine

Hej alla fina!
Just nu sitter jag i ett tält uppåt landet. Närmare bestämt, i Skara..! Vi kom hit ganska sent i måndags och efter många långa timmar på motorcyklen trodde jag att jag förlorat min rygg, på riktigt. Länge sedan det kändes så rejält,.. Ingen känsel,.. haha,.

Dagen startade jag med att springa en runda på campingen för att kolla läget. Det hela slutade med att jag trampade ner i en bäck och fick gå lerig och dann hem. Men skönt var det i alla fall..! Vi körde även runt lite i Skara och handlade lite. En (riktigt jävla snygg) piercing och lite god dricka rikare begav vi oss tillbaka till tältet. Och på tal om piercingen så är jag riktigt sugen på att byta till den.. läkestaven är galet lång.. Och sen är det glitter på min nya.. tihih. Får hålla mig ett par dagar till i alla fall... får hålla mig tills på torsdag, då har det gått två veckor. :) På kvällen fick jag stryk i minigolf och somnade med Tinie Tempah i öronen.

Idag har vi spenderat dagen inne på Skara Sommarland. Vattnet var dock kallt, så denna kyckligen stannade på land. Vi traskade runt lite och mina syskon fick för sig att prova ALLT man kunde göra för att vina priser. Vann dock inget, vilket kanske är tur nu när jag tänker efter.. Vi är redan helt fullsmockade på motorcyklarna, haha! Rätt mysigt land faktiskt.. Större än vad jag väntat mig.
Just nu skulle vi egentligen ha varit på tivolit, men himmlen fullständigt öppnade sig, så vi sitter och hänger i tältet nu i stället. Tur att vi har ett så stort tält (man kan stå upprätt i hela och det är flera meter långt), så att alla får plats att hitta på vad dem vill. Och, teknikens under, som gör att jag kan skriva en rad eller två ;)

Nu vankas det fika, och jag ska koka tevatten i kaffekokaren! tihi

PUSS

Inga kommentarer: